Rradhët e gjata të turistëve të cilët presin me orë të tëra për të parë tabllonë e Mona Lizës, fillojnë që jashtë Muzeut të Luvrit,vazhdojnë brenda korridoreve të tij dhe madje edhe përballë tabllosë së saj.
Për të kontrolluar dhe për të menaxhuar këto rradhë të stërgjata vizitorësh (mbi 30, 000 në ditë) menaxherët e Luvrit janë shprehur se mundësinë për të parë tabllnë e Mona Lisës do ta kenë vetëm ata persona që rezervojnë paraprakisht.
Por tani që tablloja e Mona Lizës është transferuar nga galeria e saj Salle des États si pasojë e rikonstruksionit në galerinë Médicis, duke u vendosur përbri tabllove të tjera të Rubensit, i jep të gjithë atyre që duan ta shikojnë Mona Lizën të kenë akoma edhe më pak kohë në dispozicion, më pak se një minutë. Kjo ka bërë që një numër i lartë turistësh të shprehen për mungesë organizimi dhe kaos në Muzeun e Luvrit.
“Gjithçka ishte perfekte në udhëtimin tim në Paris, me përjashtim të vizitës në Muzeun e Luvrit. Te prëshësh mbi 4 orë në rradhe dhe pastaj të të lejojnë të shikosh tabllonë e Mona Lizës për më pak se 1 minutë”, u shpreh një turist.
Një tjetër tha se e vetmja gjë që njerëzit duhet të shmangin gjatë vizitës së tyre në Paris është Muzeu i Luvrit. “Ju prisni për orë të tëra në rradhë, pastaj përballeni sërish me rradhe të gjata edhe pasi hyni brenda në muze, për të parë vetëm 30 sekonda pikturën e Mona Lizës, nga një largësi prej tre metrash”.
Muzeu i Luvrit është muzeu më i vizituar në botë, me rreth 10.2 milionë vizitorë në vit, nga të cilët 80 për qind besohet se vijnë vetëm për të parë Mona Lizën. Muajin e kaluar organizatorët, u detyruan ta mbyllin muzeun për tre ditë rrjesht për shkak të kaosit të krijuar nga rradhët e stërgjata të vizitorëve përpara tij.
Mona Liza do të kthehet sërish në galerinë e saj të zakonshme në tetor, me rastin e 500 vjetorit të vdekjes së Leonardo Da Vinçit.